Αρχική σελίδα

 
 Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   ΕγγραφήΕγγραφή   ΠροφίλΠροφίλ   ΣύνδεσηΣύνδεση            Calendar

Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   

Η SUZUKI DF 140
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Αυτή η συζήτηση έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε, να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε θέμα σ' αυτή   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή     Αρχική σελίδα -> Μηχανές - Engines
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mdk

Ένταξη: 08 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 2910
:
Τόπος: Αθήνα

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 04, 2008 7:34 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dkosk έγραψε:
ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ.
H DF 140, ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΤΗΣ?
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ? (ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΛΑΩ)
ΠΟΤΕ ΛΕΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ?
.....
SORRY ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΗΤΑΝ ΑΡΓΑ ΠΑΛΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΤΕ


Dkosk προσπάθησε να συνηθίσεις εσύ εμάς :mrgreen:
Το μόνο που πρέπει σχετικά με το θέμα που έθιξες (στρώσιμο DF 140) είναι να διαβάσεις καλά το εγχειρίδιο του κατασκευαστή και να το ακολουθήσεις κατά γράμμα.
_________________
.
.



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
keyzer
Διαχειριστής
Ένταξη: 30 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 1077
:
Τόπος: αιγαίο

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 04, 2008 9:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mdk έγραψε:
Dkosk έγραψε:
ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ.
H DF 140, ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΤΗΣ?
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ? (ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΛΑΩ)
ΠΟΤΕ ΛΕΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ?
.....
SORRY ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΗΤΑΝ ΑΡΓΑ ΠΑΛΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΤΕ


Dkosk προσπάθησε να συνηθίσεις εσύ εμάς :mrgreen:
Το μόνο που πρέπει σχετικά με το θέμα που έθιξες (στρώσιμο DF 140) είναι να διαβάσεις καλά το εγχειρίδιο του κατασκευαστή και να το ακολουθήσεις κατά γράμμα.


Mιχάλη, όπως είδες αλλού, έστρωσα πρόσφατα μια τέτοια.
Η πλάκα είναι ότι οι φερόμενοι ως τεχνικοί υπεύθυνοι δίνουν οδηγίες στρωσίματος δίχρονης καρμπυρατεράτης του 80, το μάνιουαλ δίνει άλλες οδηγίες από την αντιπροσωπεία...
Το μυστικό, νομίζω, είναι να διαβάσει κάποιος between the lines, και όπως είπες-με άλλα λόγια- να αρκεστεί στο τί ΔΕΝ πρέπει να κάνει, όλα τα άλλα επιτρέπονται κανονικά, χωρίς επιφυλάξεις και χωρίς κανιβαλισμούς.

Εξηγούμαι: γράφει ένα μάνιουαλ "ποτέ μην χρησιμοποιείτε την μηχανή για πάνω από 1 λεπτό στο wot κατά το στρώσιμο". Αυτό, σημαίνει
α. για τον πατέρα μου, ότι για όλη τη ζωή της μηχανής, δε θα μπορείς να πηγαίνει ΠΟΤΕ wot και καλό θα είναι, όταν το κάνεις να εξομολογείσαι κιόλας.
β. για κάποιον τεχνικό διευθυντή, μην την γκαζώσεις στο φουλ πριν τις 10 ώρες-σωστό, εν μέρει, διότι μπορεί να απευθύνεται σε γκάου, αλλά το μάνιουαλ είναι σαφές ότι το αναφέρει αυτό για τι πρώτες δύο ώρες του στρωσίματος, πόσο μάλλον για τις επόμενες 8!
γ. για εμένα σημαίνει ότι μπορείς και ΠΡΕΠΕΙ να την δουλεύεις στο φουλ για μέχρι ένα λεπτό και δη κάθε 15 λεπτά, πρέπει να την αφήνεις να 'ξεδιπλώνεται'. Άλλος, στην θέση μου, μπορεί να κρίνει ότι πρέπει να την γκαζώνει για 30 δεύτερα κάθε 45 λεπτά.

Αυτό που είναι προφανές, πλέον και ήταν και πιο γνωστό από λίγο παλιότερα, είναι ότι οι κινητήρες στρώνονται δουλεύοντας με ποικιλία στροφών και με μέτρια προς κανονικά φορτία, χωρίς κανένα πρόβλημα. Θα συνέστηνα απλώς να μην "βιάζουμε" την μηχανή, ζητώντας wot, ενώ κινούμαστε απλανάριστοι με 2000 στροφές, αφήνουμε την μηχανή να πάρει τις στροφές της ήρεμα και θα μας αγαπάει πολύ, είναι βέβαιον ;-)
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dkosk

Ένταξη: 29 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 215
:
Τόπος: Αθήνα

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 04, 2008 10:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

keyzer, thumbs up thumbs up
κερνάω βαφλα στην Ντάπια, στην επομενη επισκεψη σου
a_goodjob
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
hanibal

Ένταξη: 11 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 709
:
Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 05, 2008 9:17 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

keyzer έγραψε:
mdk έγραψε:
Dkosk έγραψε:
ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ.
H DF 140, ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΤΗΣ?
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ? (ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΛΑΩ)
ΠΟΤΕ ΛΕΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ?
.....
SORRY ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΗΤΑΝ ΑΡΓΑ ΠΑΛΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΤΕ


Dkosk προσπάθησε να συνηθίσεις εσύ εμάς :mrgreen:
Το μόνο που πρέπει σχετικά με το θέμα που έθιξες (στρώσιμο DF 140) είναι να διαβάσεις καλά το εγχειρίδιο του κατασκευαστή και να το ακολουθήσεις κατά γράμμα.


Mιχάλη, όπως είδες αλλού, έστρωσα πρόσφατα μια τέτοια.
Η πλάκα είναι ότι οι φερόμενοι ως τεχνικοί υπεύθυνοι δίνουν οδηγίες στρωσίματος δίχρονης καρμπυρατεράτης του 80, το μάνιουαλ δίνει άλλες οδηγίες από την αντιπροσωπεία...
Το μυστικό, νομίζω, είναι να διαβάσει κάποιος between the lines, και όπως είπες-με άλλα λόγια- να αρκεστεί στο τί ΔΕΝ πρέπει να κάνει, όλα τα άλλα επιτρέπονται κανονικά, χωρίς επιφυλάξεις και χωρίς κανιβαλισμούς.

Εξηγούμαι: γράφει ένα μάνιουαλ "ποτέ μην χρησιμοποιείτε την μηχανή για πάνω από 1 λεπτό στο wot κατά το στρώσιμο". Αυτό, σημαίνει
α. για τον πατέρα μου, ότι για όλη τη ζωή της μηχανής, δε θα μπορείς να πηγαίνει ΠΟΤΕ wot και καλό θα είναι, όταν το κάνεις να εξομολογείσαι κιόλας.
β. για κάποιον τεχνικό διευθυντή, μην την γκαζώσεις στο φουλ πριν τις 10 ώρες-σωστό, εν μέρει, διότι μπορεί να απευθύνεται σε γκάου, αλλά το μάνιουαλ είναι σαφές ότι το αναφέρει αυτό για τι πρώτες δύο ώρες του στρωσίματος, πόσο μάλλον για τις επόμενες 8!
γ. για εμένα σημαίνει ότι μπορείς και ΠΡΕΠΕΙ να την δουλεύεις στο φουλ για μέχρι ένα λεπτό και δη κάθε 15 λεπτά, πρέπει να την αφήνεις να 'ξεδιπλώνεται'. Άλλος, στην θέση μου, μπορεί να κρίνει ότι πρέπει να την γκαζώνει για 30 δεύτερα κάθε 45 λεπτά.

Αυτό που είναι προφανές, πλέον και ήταν και πιο γνωστό από λίγο παλιότερα, είναι ότι οι κινητήρες στρώνονται δουλεύοντας με ποικιλία στροφών και με μέτρια προς κανονικά φορτία, χωρίς κανένα πρόβλημα. Θα συνέστηνα απλώς να μην "βιάζουμε" την μηχανή, ζητώντας wot, ενώ κινούμαστε απλανάριστοι με 2000 στροφές, αφήνουμε την μηχανή να πάρει τις στροφές της ήρεμα και θα μας αγαπάει πολύ, είναι βέβαιον ;-)


Εγραψες παλι Δημητρη, a_goodjob a_goodjob
Να συμπληρωσω μονο οτι στην διαρκεια του στρωσιματος αποφευγουμε να λειτουργουμε την μηχανη για πολυ στο ρελαντι και γενικα κατω απο 2500 rpm γιατι η πιεση του λαδιου πεφτει ή μαλλον καλυτερα δεν ειναι η υπηρεσιακη με αποτελεσμα την ανομοιομορφια στρωσιματος των κατωτερων τμηματων με τα πιο ψηλα (εκκεντροφοροι, βαλβιδες κλπ) λογω μικροτερης
πιεσης!
_________________


PERSONA AKRATA

"ΕΓΓΛΕΖΟΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mdk

Ένταξη: 08 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 2910
:
Τόπος: Αθήνα

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 05, 2008 11:23 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλή η συζήτηση για το στρώσιμο μηχανών αλλά αλλαγές λαδιών, service κλπ .... RFMF :mrgreen:
_________________
.
.



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dkosk

Ένταξη: 29 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 215
:
Τόπος: Αθήνα

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 13, 2008 9:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξέρει κανεις τι μέση κατανάλωση εχει η DF140?
Ο Μαριος ίσως που έχει και την ίδια?

Κατι ακόμα,
Υπάρχει τρόπος (εκτος απο τον προφανεις να το γεμίσω) να μετρήσω τα λίτρα του ρεζερβουαρ στο ντεπόζιτο μλεσα στην γάστρα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mdk

Ένταξη: 08 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 2910
:
Τόπος: Αθήνα

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 14, 2008 7:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dkosk έγραψε:
Υπάρχει τρόπος (εκτος απο τον προφανεις να το γεμίσω) να μετρήσω τα λίτρα του ρεζερβουαρ στο ντεπόζιτο μλεσα στην γάστρα?

Ναι, εφόσον γνωρίζεις όλες τις διαστάσεις της δεξαμενής. Τονίζω τη λέξη όλες γιατί συνήθως δεν έχουν κανονικό σχήμα.
_________________
.
.



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
FOYSKA

Ένταξη: 02 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2563
:
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 14, 2008 8:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mdk έγραψε:
...Ναι, εφόσον γνωρίζεις όλες τις διαστάσεις της δεξαμενής. Τονίζω τη λέξη όλες γιατί συνήθως δεν έχουν κανονικό σχήμα.

.....και τις γωνιες Cool και το παχος της λαμαρινας Cool αλλα και παλι αυτος δεν ειναι ο ωφελιμος ( για βενζινη ) ογκος
_________________
Ο (ΑΠΟ)ΜΟΝΩΤΗΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mdk

Ένταξη: 08 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 2910
:
Τόπος: Αθήνα

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 14, 2008 8:46 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή εσύ τώρα διευκρίνισες το όλες? Μου φαίνεται στο τέλος θα σου μείνει το "γέροντας" σκέτο Laughing so hard!!
_________________
.
.



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios sorotos

Ένταξη: 24 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 115
:
Τόπος: PIREAS

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 14, 2008 9:57 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dkosk εγραψε: (Ξέρει κανεις τι μέση κατανάλωση εχει η DF140? Ο Μαριος ίσως που έχει και την ίδια? ). Dkosk οχι δεν μπορω να σου πω (και δεν εχω μετρησει) την ακριβη καταναλωση, η οποια εξαρταται απο παρα πολλα πραγματα (οπως, γαστρα,βαρος,φορτωμα,καιρο,ταχυτητες, και αλλα,και ειναι διαφορετικη απο σκαφος σε σκαφος ), αλλα γενικα ειναι μεσα σε λογικα πλαισια, εξ' αλλου μπορεις να βρεις σε πολλα τεστ περιοδικων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dkosk

Ένταξη: 29 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 215
:
Τόπος: Αθήνα

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 14, 2008 11:17 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είπε ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της SUZUKI και μέγας γάτος στην τοποθέτηση κινητήρων μεγάλων αλλά και τεράστιων:
" Ο κατασκευαστής του σκάφους λέει να την βάλουμε 1 πόντο δεξιά στην γάστρα. Και εγώ εκεί θα την έβαζα. Εντάξει?
Όταν είπε το εντάξει ίδρωσα.
Έχετε καμιά άποψη?

Το προφανές είναι:
«Άμα είναι γάτος δεν θα ρώταγε κανέναν.»
Εγώ ρωτάω το άλλο:
Υπάρχει και προσωπική επιλογή για την τοποθέτηση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mdk

Ένταξη: 08 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 2910
:
Τόπος: Αθήνα

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 14, 2008 1:03 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακολούθησε τις υποδείξεις του κατασκευαστή και του μηχανικού.
_________________
.
.



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dkosk

Ένταξη: 29 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 215
:
Τόπος: Αθήνα

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2008 10:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ρεζερβουάρ μου 100 λίτρα. Το γέμισα χτες.
Η μηχανή είναι φανταστική. Μου αρέσει πολύ και το πάει καλά το σκαφάκι.
Έκλεισα 2,5 ωρες λειτουργίας και έκανα τα εξής:
5 λεπτά ζέσταμα στο νεκρό.
Επόμενα 15 λεπτά με ελάχιστες στροφές -ουσιαστικά ζέσταμα στο ρελαντί έλεγε ο κατασκευαστής, απλά εμείς κάναμε ένα κλικ στο πρόσω ώστε να ζεσταίνετε και το λάδι στο ποδάρι μαζί. (γνώμη του μηχανικού μου που δεν με βρήκε να διαφωνώ.)
Επόμενες μια και 45 λεπτά με 3000 στροφές (λέει ο κατασκευαστής) εμείς σε 5 περιπτώσεις των 20 δευτερολέπτων και μόνο λόγω κυματισμού ακουμπήσαμε τις 3500.
Και το τελευταίο μισάωρο κάναμε ποικιλία πορείας με πολύ αργές εναλλαγές από 3200 έως 4200 στροφές με πολύ ευγένεια και χάϊδεμα στο γκάζι. Στις 4200 όχι πάνω από 1 λεπτό.
Πάω καλά μέχρι εδώ?
Επόμενη 1 ώρα λέει να κάνουμε πορεία με 4000 στροφές και μετά τις επόμενες 7 να κάνουμε πορείες κατά βούληση χωρίς να ξεπερνάμε τα 5 λεπτά στο WOT.
Τι λέτε? Scratchy, scratchy Scratchy, scratchy

Άσχετο,
Στον Φαρμάκη είδα ένα μικρό (δεν θυμάμαι μάρκα) αλλά όχι πάνω από πεντάμετρο με Suzuki DF150 (γομάρι). Ωραίο ήταν. thumbs up thumbs up
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
keyzer
Διαχειριστής
Ένταξη: 30 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 1077
:
Τόπος: αιγαίο

Items
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 12, 2008 12:29 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dkosk έγραψε:
Το ρεζερβουάρ μου 100 λίτρα. Το γέμισα χτες.
Η μηχανή είναι φανταστική. Μου αρέσει πολύ και το πάει καλά το σκαφάκι.
Έκλεισα 2,5 ωρες λειτουργίας και έκανα τα εξής:
5 λεπτά ζέσταμα στο νεκρό.
Επόμενα 15 λεπτά με ελάχιστες στροφές -ουσιαστικά ζέσταμα στο ρελαντί έλεγε ο κατασκευαστής, απλά εμείς κάναμε ένα κλικ στο πρόσω ώστε να ζεσταίνετε και το λάδι στο ποδάρι μαζί. (γνώμη του μηχανικού μου που δεν με βρήκε να διαφωνώ.)
Επόμενες μια και 45 λεπτά με 3000 στροφές (λέει ο κατασκευαστής) εμείς σε 5 περιπτώσεις των 20 δευτερολέπτων και μόνο λόγω κυματισμού ακουμπήσαμε τις 3500.
Και το τελευταίο μισάωρο κάναμε ποικιλία πορείας με πολύ αργές εναλλαγές από 3200 έως 4200 στροφές με πολύ ευγένεια και χάϊδεμα στο γκάζι. Στις 4200 όχι πάνω από 1 λεπτό.
Πάω καλά μέχρι εδώ?
Επόμενη 1 ώρα λέει να κάνουμε πορεία με 4000 στροφές και μετά τις επόμενες 7 να κάνουμε πορείες κατά βούληση χωρίς να ξεπερνάμε τα 5 λεπτά στο WOT.
Τι λέτε? Scratchy, scratchy Scratchy, scratchy

Άσχετο,
Στον Φαρμάκη είδα ένα μικρό (δεν θυμάμαι μάρκα) αλλά όχι πάνω από πεντάμετρο με Suzuki DF150 (γομάρι). Ωραίο ήταν. thumbs up thumbs up


H γνώμη μου είναι ότι επειγόντως πρέπει να γκαζώσεις το σκάφος(όχι βίαια), ώστε να φθάσει τις μέγιστες στροφές λειτουργίας του για τουλάχιστον 20'' κάθε 15 λεπτά λειτουργίας. Μην ανησυχείς, είσαι ήδη στρωμένος.
Για το άλλο, το 8ο θαύμα, δηλαδή, να μπαίνει η βαριά 150άρα σε σκάφη κάτω των 6 μέτρων, αρκεί μια βόλτα για να "μυρίσεις" το θέμα Thumbs down . Λυπάμαι τον τύπο που του το πουλήσανε(μιλάμε πάντα για φουσκωτό, έτσι?) και λυπάμαι και αυτόν που θα το φορτωθεί, όταν ο τωρινός ιδιοκτήτης κατάλάβει τί πατάτα έχει κάνει...οέο.
_________________
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος

Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Αυτή η συζήτηση έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε, να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε θέμα σ' αυτή   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή     Αρχική σελίδα -> Μηχανές - Engines Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 4 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron

Free PHPBB FORUMS Hosting by CreatephpBB. Create your FREE FORUMS WEB HOSTING now!
FREE WEB FORUMS HOSTING Features - FREE BULLETIN BOARD Directory Listing - FREE FORUMS SOFTWARE HOSTING Terms of Service - FREE MESSAGE BOARDS SOFTWARE HOSTING Privacy